Eligibil RABLA: Nu
An model: 2026
Informatie: Pretul in LEI afisat mai sus este calculat la cursul BNR+1% de astazi.
Te ajut cu drag!: Bucuresti: Adi 0771 236 236 Cluj: Isti - 0773 380 567 / Aron - 0774 032 662
MotoMagia Sarbatorilor de Iarna:
Culoare: Lime Green
Status: Nu este in stoc
Marca Moto/ATV: Kawasaki
Model Moto/ATV: KX250
CC: 250
Aleargă spre victorie pe motocicleta construită pentru învingători. KX250 este cel mai competitiv pachet de curse de până acum, cu un șasiu îmbunătățit, un motor actualizat și noile sisteme Power Mode Selection și Kawasaki Traction Control (KTRC). În plus, tehnologia de ultimă generație, precum componentele ERGO-FIT și aplicația RIDEOLOGY THE APP KX, oferă ajustabilitate maximă, astfel încât să-ți găsești stilul unic de câștigător. Fii cel mai rapid din grup. Fii următorul campion cu KX250.
Descarca fisa informativa completa
Tip Moto: Cross
Alege-ti motocicleta Kawasaki mult visata si beneficiezi de:
✅ Discount lifetime la echipamente si accesorii
✅ Voucher cadou pentru echipamente si accesorii
✅ Numere provizorii incluse
✅ Posibilitate buyback
✅ Consiliere gratuita in alegerea motocicletei, accesoriilor si echipamentelor
✅ Consiliere gratuita privind solutiile de plata (finantare - leasing, rate persoana fizica)
✅ Garantie producator + posibilitate de extra garantie
Beneficiile enumerate mai sus, exceptand Garantia producatorului si Consilierea, nu sunt disponibile la achizitia prin Programul RABLA.
| Tip motor | Răcire cu lichid, 4 timpi, un cilindru |
|---|---|
| Raport de compresie | 14.0:1 |
| Sistem de supape | DOHC, 4 supape |
| Diametru cilindru x timpi | 78.0 x 52.2 mm |
| Capacitate cilindrică | 249 cm³ |
| Sistemul de alimentare cu combustibil | Injecție de combustibil: 44 mm x 1 |
| Lubrifiere | Ungere forțată, carter semi-umed |
| Sistemul de pornire | Electric |
| Aprindere | Digital |
| Transmisie | 5 viteze |
|---|---|
| Ambreiaj | Multi-disc în ulei |
| Raport de reducere primară | 3.350 (67/20) |
| Raport viteză 1 | 2.077 (27/13) |
| Raport viteză a 2-a | 1.688 (27/16) |
| Raport viteză a 3-a | 1.438 (23/16) |
| Raport viteză a 4-a | 1.235 (21/17) |
| Raport viteză a 5-a | 1.045 (23/22) |
| Transmisie finală | Lanț |
| Raport de reducere finală | 3.846 (50/13) |
| Tipul de cadru | Perimetral din aluminiu |
|---|---|
| Trail | 118 mm |
| Cursa suspensiei roată față | 305 mm |
| Cursa suspensiei roată spate | 307 mm |
| Pneu, față | 80/100-21 51M |
| Pneu, spate | 110/90-19 62M |
| L x l x H | 2,190 x 820 x 1,265 mm |
| Unghiul de virare stânga-dreapta | 42° / 42° |
| Ampatament | 1,485 mm |
| Garda la sol | 340 mm |
| Capacitatea rezervor combustibil | 6.2 litri |
| Înălțime șa | 955 mm |
| Masă totală | 109.5 kg |
| Tipul frânei față | Disc petală unic semi-flotant |
|---|---|
| Diametrul discului frânei față | Ø 270 mm |
| Tipul etrierului de frână față | Dublu piston |
| Tipul frânei spate | Disc unic |
| Diametrul discului de frână spate | Ø 240 mm |
| Etrier de frână spate | Un singur piston |
| Tipul suspensiei față | Furcă inversată cu reglaj al amortizării la compresie și revenire |
| Diametrul suspensiei față | Ø 49 mm |
| Tipul de suspensie spate | Uni-Trak, compresie reglabilă pe două niveluri (viteză mare/mică), amortizare reglabilă la revenire și reglaj al preîncărcării arcului |