Eligibil RABLA: Nu
An model: 2026
Informatie: Pretul in LEI afisat mai sus este calculat la cursul BNR+1% de astazi.
Te ajut cu drag!: Bucuresti: Adi 0771 236 236 Cluj: Isti - 0773 380 567 / Aron - 0774 032 662
MotoMagia Sarbatorilor de Iarna:
Culoare: Ebony
Status: Nu este in stoc
Marca Moto/ATV: Kawasaki
Model Moto/ATV: Meguro S1
CC: 230
Anul 2024 marchează centenarul fondării Meguro, una dintre cele mai vechi mărci de motociclete din Japonia. Pentru clasa de 250cc, Kawasaki introduce modelul Meguro S1, un retro clasic cu răcire pe aer, care moștenește 100 de ani de tradiție și încredere. Designul iconic, inspirat direct din Kawasaki 250 Meguro SG din 1964, este însoțit de o senzație plăcută la condus, care combină un ritm relaxant la turații joase cu un caracter energic la turații înalte făcând din el un adevărat succesor al unuia dintre ultimele modele sport de drum ale Meguro. În același timp, cadrul ușor și înălțimea redusă a șeii îl transformă într-o alegere excelentă pentru oricine dorește să pătrundă în Lumea Meguro și iubește acest brand legendar.
Descarca fisa informativa completa
Tip Moto: Modern Classics
Alege-ti motocicleta Kawasaki mult visata si beneficiezi de:
✅ Discount lifetime la echipamente si accesorii
✅ Voucher cadou pentru echipamente si accesorii
✅ Numere provizorii incluse
✅ Posibilitate buyback
✅ Consiliere gratuita in alegerea motocicletei, accesoriilor si echipamentelor
✅ Consiliere gratuita privind solutiile de plata (finantare - leasing, rate persoana fizica)
✅ Garantie producator + posibilitate de extra garantie
Beneficiile enumerate mai sus, exceptand Garantia producatorului si Consilierea, nu sunt disponibile la achizitia prin Programul RABLA.
| Tip motor | Răcire cu aer, 4 timpi, un cilindru |
|---|---|
| Raport de compresie | 9.0:1 |
| Sistem de supape | SOHC, 2 supape |
| Diametru cilindru x timpi | 67.0 x 66.0 mm |
| Capacitate cilindrică | 233 cm³ |
| Sistemul de alimentare cu combustibil | Injecție de combustibil: 32 mm x 1 |
| Lubrifiere | Ungere forțată, carter-umed |
| Sistemul de pornire | Electric |
| Aprindere | Digital |
| Putere maximă | 12.9 kW {17.5 PS} / 7,000 rpm |
|---|---|
| Cuplu maxim | 18.6 N•m {1.9 kgf•m} / 5,800 rpm |
| Emisii CO2 | 58 g/km |
| Consumul de combustibil | 2.5 l/100km |
| Transmisie | 6 viteze |
| Ambreiaj | Multi-disc în ulei |
| Raport de reducere primară | 2.871 (89/31) |
| Raport viteză 1 | 3.000 (39/13) |
| Raport viteză a 2-a | 2.067 (31/15) |
| Raport viteză a 3-a | 1.556 (28/18) |
| Raport viteză a 4-a | 1.261 (29/23) |
| Raport viteză a 5-a | 1.040 (26/25) |
| Raport viteză a 6-a | 0.852 (23/27) |
| Transmisie finală | Lanț etanșat |
| Raport de reducere finală | 2.714 (38/14) |
| Tipul de cadru | Cadru tubular, semi-dublu leagăn |
|---|---|
| Trail | 99 mm |
| Cursa suspensiei roată față | 117 mm |
| Cursa suspensiei roată spate | 95 mm |
| Pneu, față | 90/90-18 M/C 51S |
| Pneu, spate | 110/90-17 M/C 60S |
| L x l x H | 2,125 x 800 x 1,090 mm |
| Unghiul de virare stânga-dreapta | 40° / 40° |
| Ampatament | 1,415 mm |
| Garda la sol | 150 mm |
| Capacitatea rezervor combustibil | 12.0 litri |
| Înălțime șa | 740 mm |
| Masă totală* | 143 kg |
| | *Masa totală include toate materialele și fluidele necesare pentru a funcționa corect, rezervorul plin de combustibil (mai mult de 90 la sută din capacitate) și trusa de scule (dacă este furnizată). |
| Greutatea la gol aproximativă** | 133 kg |
| | **Greutatea la gol estimată nu include toate materialele și fluidele necesare pentru a funcționa corect, rezervorul plin de combustibil (capacitate mai mare de 90 la sută) și trusa de scule (dacă este furnizată). |
| Tipul frânei față | Un disc |
|---|---|
| Diametrul discului frânei față | Ø 265 mm |
| Tipul etrierului de frână față | Dublu piston |
| Tipul frânei spate | Disc unic |
| Diametrul discului de frână spate | Ø 220 mm |
| Etrier de frână spate | Un singur piston |
| Tipul suspensiei față | Furcă inversată |
| Diametrul suspensiei față | Ø 37 mm |
| Tipul de suspensie spate | Amortizoare duble cu reglaj al preîncărcării arcurilor |