Pret lista:
6000 EURO Avantaj Client: 180 EURO
Atentie:
Motocicletele sau scuterele rulate care fac parte din campanii de reducere nu se pot achizitiona prin buyback sau program de rate fara dobanda pentru perioada de iarna.
Motocicletele si scuterele noi aflate la reducere nu beneficiaza de:
- Transport gratuit
- Voucher cadou pentru echipamente si accesorii
Reducerea nu se aplica in cazul achizitionarii prin programul de buy-back.
Reducerea se aplica DOAR la motocicletele/variantele coloristice disponibile in stoc!
Datorita cererii mari de motociclete, intreaba pentru disponibilitate culoare/model completand cererea de la butonul ”SUNT INTERESAT”
Eligibil RABLA: Nu
An model: 2025
Informatie: Pretul in LEI afisat mai sus este calculat la cursul BNR+1% de astazi.
Te ajut cu drag!: Bucuresti: Adi 0771 236 236 Cluj: Isti - 0773 380 567 / Aron - 0774 032 662
MotoMagia Sarbatorilor de Iarna:
Culoare: Metallic Spark Black / Metallic Matte Graphenesteel Gray
Status: In stoc
Marca Moto/ATV: Kawasaki
Model Moto/ATV: Z500
CC: 500
Toate privirile sunt asupra ta când conduci Z500 SE supernaked. Cu un design distinctiv și un motor puternic de 451cc, acest streetfighter cu un stil agresiv este pentru cei care nu se tem să fie observați.
Descarca fisa informativa completa
Tip Moto: Naked
Alege-ti motocicleta Kawasaki mult visata si beneficiezi de:
✅ Discount lifetime la echipamente si accesorii
✅ Voucher cadou pentru echipamente si accesorii
✅ Numere provizorii incluse
✅ Posibilitate buyback
✅ Consiliere gratuita in alegerea motocicletei, accesoriilor si echipamentelor
✅ Consiliere gratuita privind solutiile de plata (finantare - leasing, rate persoana fizica)
✅ Garantie producator + posibilitate de extra garantie
Beneficiile enumerate mai sus, exceptand Garantia producatorului si Consilierea, nu sunt disponibile la achizitia prin Programul RABLA.
| Tip motor | Motor cu 2 cilindri în paralel, răcit cu lichid, 4 timpi |
|---|---|
| Raport de compresie | 11.3:1 |
| Sistem de supape | DOHC, 8 supape |
| Diametru cilindru x timpi | 70.0 x 58.6 mm |
| Capacitate cilindrică | 451 cm³ |
| Sistemul de alimentare cu combustibil | Injecție de combustibil: 32 mm x 2 |
| Lubrifiere | Ungere forțată, carter-umed |
| Sistemul de pornire | Electric |
| Aprindere | Digital |
| Putere maximă | 33.4 kW {45.4 PS} / 9,000 rpm |
|---|---|
| Cuplu maxim | 42.6 N•m {4.3 kgf•m} / 6,000 rpm |
| Emisii CO2 | 89 g/km |
| Consumul de combustibil | 3.8 l/100km |
| Transmisie | 6 viteze |
| Ambreiaj | Multi-disc în ulei |
| Raport de reducere primară | 2.029 (69/34) |
| Raport viteză 1 | 2.929 (41/14) |
| Raport viteză a 2-a | 2.056 (37/18) |
| Raport viteză a 3-a | 1.619 (34/21) |
| Raport viteză a 4-a | 1.333 (32/24) |
| Raport viteză a 5-a | 1.154 (30/26) |
| Raport viteză a 6-a | 1.037 (28/27) |
| Transmisie finală | Lanț etanșat |
| Raport de reducere finală | 3.071 (43/14) |
| Tipul de cadru | Trellis, din oțel cu rezistență ridicată la tracțiune |
|---|---|
| Trail | 92 mm |
| Cursa suspensiei roată față | 120 mm |
| Cursa suspensiei roată spate | 130 mm |
| Pneu, față | 110/70R17 M/C 54H |
| Pneu, spate | 150/60R17 M/C 66H |
| L x l x H | 1,995 x 800 x 1,055 mm |
| Unghiul de virare stânga-dreapta | 35° / 35° |
| Ampatament | 1,375 mm |
| Garda la sol | 145 mm |
| Capacitatea rezervor combustibil | 14.0 litri |
| Înălțime șa | 785 mm |
| Masă totală* | 167 kg |
| | *Masa totală include toate materialele și fluidele necesare pentru a funcționa corect, rezervorul plin de combustibil (mai mult de 90 la sută din capacitate) și trusa de scule (dacă este furnizată). |
| Tipul frânei față | Un disc semi-flotant |
|---|---|
| Diametrul discului frânei față | Ø 310 mm |
| Tipul etrierului de frână față | Acționare echilibrată cu dublu piston |
| Tipul frânei spate | Disc unic |
| Diametrul discului de frână spate | Ø 220 mm |
| Etrier de frână spate | Doua pistoane |
| Tipul suspensiei față | Furcă telescopică |
| Diametrul suspensiei față | Ø 41 mm |
| Tipul de suspensie spate | Bottom-link Uni-Trak, amortizor cu gaz și reglaj al preîncărcării arcului |