Eligibil RABLA: Nu
An model: 2026
Informatie: Pretul in LEI afisat mai sus este calculat la cursul BNR+1% de astazi.
Te ajut cu drag!: Bucuresti: Adi 0771 236 236 Cluj: Isti - 0773 380 567 / Aron - 0774 032 662
MotoMagia Sarbatorilor de Iarna:
Culoare: Metallic Matte Graphenesteel Gray / Metallic Matte Carbon Gray
Status: Nu este in stoc
Marca Moto/ATV: Kawasaki
Model Moto/ATV: Z H2 SE
CC: 1000
Supernaked-ul de nouă generație a sosit. Noul Z H2 SE este propulsat de tehnologia unică Supercharger Kawasaki, având caracteristici dedicate care oferă o performanță inegalabilă: noua suspensie electronică Showa cu tehnologie Skyhook, etriere de frână Brembo din seria H2, plus un nou design de culori și grafică, toate combinate pentru a-ți amplifica emoțiile dincolo de limite.
Descarca fisa informativa completa
Tip Moto: Naked
Alege-ti motocicleta Kawasaki mult visata si beneficiezi de:
✅ Discount lifetime la echipamente si accesorii
✅ Voucher cadou pentru echipamente si accesorii
✅ Numere provizorii incluse
✅ Posibilitate buyback
✅ Consiliere gratuita in alegerea motocicletei, accesoriilor si echipamentelor
✅ Consiliere gratuita privind solutiile de plata (finantare - leasing, rate persoana fizica)
✅ Garantie producator + posibilitate de extra garantie
Beneficiile enumerate mai sus, exceptand Garantia producatorului si Consilierea, nu sunt disponibile la achizitia prin Programul RABLA.
| Tip motor | 4 timpi, 4-cilindri în linie cu Supercharger, Răcit cu lichid |
|---|---|
| Raport de compresie | 11.2:1 |
| Sistem de supape | DOHC, 16 supape |
| Diametru cilindru x timpi | 76.0 x 55.0 mm |
| Capacitate cilindrică | 998 cm³ |
| Sistemul de alimentare cu combustibil | Injecție de combustibil: 40 mm x 4 |
| Lubrifiere | Ungere forțată, carter uscat |
| Sistemul de pornire | Electric |
| Aprindere | Digital |
| Putere maximă | 147.1 kW {200 PS} / 11,000 rpm |
|---|---|
| Cuplu maxim | 137.0 N•m {14.0 kgf•m} / 8,500 rpm |
| Emisii CO2 | 134 g/km |
| Consumul de combustibil | 6.0 l/100km |
| Transmisie | 6 viteze, cu schimbător în revenire |
| Ambreiaj | Multi-disc în ulei |
| Raport de reducere primară | 1.480 (74/50) |
| Raport viteză 1 | 3.077 (40/13) |
| Raport viteză a 2-a | 2.471 (42/17) |
| Raport viteză a 3-a | 2.045 (45/22) |
| Raport viteză a 4-a | 1.727 (38/22) |
| Raport viteză a 5-a | 1.524 (32/21) |
| Raport viteză a 6-a | 1.348 (31/23) |
| Transmisie finală | Lanț etanșat |
| Raport de reducere finală | 2.556 (46/18) |
| Tipul de cadru | Trellis, din oțel cu rezistență ridicată la tracțiune |
|---|---|
| Trail | 104 mm |
| Cursa suspensiei roată față | 120 mm |
| Cursa suspensiei roată spate | 134 mm |
| Pneu, față | 120/70 ZR17 M/C (58W) |
| Pneu, spate | 190/55 ZR17 M/C (75W) |
| L x l x H | 2,085 x 815 x 1,130 mm |
| Unghiul de virare stânga-dreapta | 29° / 29° |
| Ampatament | 1,455 mm |
| Garda la sol | 140 mm |
| Capacitatea rezervor combustibil | 19.0 litri |
| Înălțime șa | 830 mm |
| Masă totală* | 240kg |
| | *Masa totală include toate materialele și fluidele necesare pentru a funcționa corect, rezervorul plin de combustibil (mai mult de 90 la sută din capacitate) și trusa de scule (dacă este furnizată). |
| Greutatea la gol aproximativă** | 220 kg |
| | **Greutatea la gol estimată nu include toate materialele și fluidele necesare pentru a funcționa corect, rezervorul plin de combustibil (capacitate mai mare de 90 la sută) și trusa de scule (dacă este furnizată). |
| Tipul frânei față | Două discuri semi-flotante |
|---|---|
| Diametrul discului frânei față | Ø 320 mm |
| Tipul etrierului de frână față | Etriere Brembo Stylema monobloc, cu prindere radială, cu 4 pistonașe opuse |
| Tipul frânei spate | Disc unic |
| Diametrul discului de frână spate | Ø 260 mm |
| Etrier de frână spate | Un singur piston |
| Tipul suspensiei față | Furcă inversată Separate Function (SFF-CA), cu amortizare la compresie și revenire controlată electronic prin sistemul KECS, reglaj manual al preîncărcării arcului și arcuri de limitare a cursei (top-out springs) |
| Diametrul suspensiei față | Ø 43 mm |
| Tipul de suspensie spate | Suspensie spate Uni-Trak, amortizor BFRC lite cu încărcare pe gaz și rezervor extern (piggyback), cu amortizare la compresie și revenire controlată electronic prin sistemul KECS, reglaj manual al preîncărcării arcului și arc de limitare a cursei (top-out spring) |