Eligibil RABLA: Nu
An model: 2026
Informatie: Pretul in LEI afisat mai sus este calculat la cursul BNR+1% de astazi.
Te ajut cu drag!: Bucuresti: Adi 0771 236 236 Cluj: Isti - 0773 380 567 / Aron - 0774 032 662
MotoMagia Sarbatorilor de Iarna:
Culoare: Metallic Matte Dark Green
Status: Nu este in stoc
Marca Moto/ATV: Kawasaki
Model Moto/ATV: W230
CC: 230
Cel mai nou membru al familiei W face un omagiu trecutului, dar rulează cu viteză maximă spre viitor. Cu un design inspirat de modelul 650-W1 din 1965, noua motocicletă W230 aduce o notă modernă cu motorul său de 233cc cu injecție de combustibil și 4 timpi, testat și dovedit de Kawasaki. Simbolul original continuă să impresioneze cu greutatea redusă, înălțimea joasă a șeii și un caracter de putere prietenos, deschizând designul anilor ’60 către mai mulți rideri ca niciodată.
Descarca fisa informativa completa
Tip Moto: Modern Classics
Alege-ti motocicleta Kawasaki mult visata si beneficiezi de:
✅ Discount lifetime la echipamente si accesorii
✅ Voucher cadou pentru echipamente si accesorii
✅ Numere provizorii incluse
✅ Posibilitate buyback
✅ Consiliere gratuita in alegerea motocicletei, accesoriilor si echipamentelor
✅ Consiliere gratuita privind solutiile de plata (finantare - leasing, rate persoana fizica)
✅ Garantie producator + posibilitate de extra garantie
Beneficiile enumerate mai sus, exceptand Garantia producatorului si Consilierea, nu sunt disponibile la achizitia prin Programul RABLA.
| Tip motor | Răcire cu aer, 4 timpi, un cilindru |
|---|---|
| Raport de compresie | 9.0:1 |
| Sistem de supape | SOHC, 2 supape |
| Diametru cilindru x timpi | 67.0 x 66.0 mm |
| Capacitate cilindrică | 233 cm³ |
| Sistemul de alimentare cu combustibil | Injecție de combustibil: 32 mm x 1 |
| Lubrifiere | Ungere forțată, carter-umed |
| Sistemul de pornire | Electric |
| Aprindere | Digital |
| Putere maximă | 12.9 kW {17.5 PS} / 7,000 rpm |
|---|---|
| Cuplu maxim | 18.6 N•m {1.9 kgf•m} / 5,800 rpm |
| Emisii CO2 | 58 g/km |
| Consumul de combustibil | 2.5 l/100km |
| Transmisie | 6 viteze |
| Ambreiaj | Multi-disc în ulei |
| Raport de reducere primară | 2.871 (89/31) |
| Raport viteză 1 | 3.000 (39/13) |
| Raport viteză a 2-a | 2.067 (31/15) |
| Raport viteză a 3-a | 1.556 (28/18) |
| Raport viteză a 4-a | 1.261 (29/23) |
| Raport viteză a 5-a | 1.040 (26/25) |
| Raport viteză a 6-a | 0.852 (23/27) |
| Transmisie finală | Lanț etanșat |
| Raport de reducere finală | 2.714 (38/14) |
| Tipul de cadru | Cadru tubular, semi-dublu leagăn |
|---|---|
| Trail | 99 mm |
| Cursa suspensiei roată față | 117 mm |
| Cursa suspensiei roată spate | 95 mm |
| Pneu, față | 90/90-18 M/C 51S |
| Pneu, spate | 110/90-17 M/C 60S |
| L x l x H | 2,125 x 800 x 1,090 mm |
| Unghiul de virare stânga-dreapta | 40° / 40° |
| Ampatament | 1,415 mm |
| Garda la sol | 150 mm |
| Capacitatea rezervor combustibil | 12.0 litri |
| Înălțime șa | 745 mm |
| Masă totală* | 143 kg |
| | *Masa totală include toate materialele și fluidele necesare pentru a funcționa corect, rezervorul plin de combustibil (mai mult de 90 la sută din capacitate) și trusa de scule (dacă este furnizată). |
| Greutatea la gol aproximativă** | 133 kg |
| | **Greutatea la gol estimată nu include toate materialele și fluidele necesare pentru a funcționa corect, rezervorul plin de combustibil (capacitate mai mare de 90 la sută) și trusa de scule (dacă este furnizată). |
| Tipul frânei față | Un disc |
|---|---|
| Diametrul discului frânei față | Ø 265 mm |
| Tipul etrierului de frână față | Dublu piston |
| Tipul frânei spate | Disc unic |
| Diametrul discului de frână spate | Ø 220 mm |
| Etrier de frână spate | Un singur piston |
| Tipul suspensiei față | Furcă inversată |
| Diametrul suspensiei față | Ø 37 mm |
| Tipul de suspensie spate | Amortizoare duble cu reglaj al preîncărcării arcurilor |