Prezintă un design nou, perfect sculptat pentru a urma liniile motocicletei și pentru a oferi un aspect de curse.
Fabricat din materiale testate în competiții, capacul final și carcasa exterioară sunt din titan ușor, iar țevile de legătură sunt realizate din oțel inoxidabil de înaltă calitate, oferind o reducere a greutății de peste 49% comparativ cu versiunea standard de serie.
Se obține o creștere clară a performanței prin intermediul acestui sistem de evacuare, cu un răspuns al accelerației perfect pe întreaga plajă de turații și câștiguri de putere de 1,3 CP la 5.100 rpm, cuplul fiind crescut cu 1,8 Nm la 5.100 rpm, conform testelor pe dinamometrul Akrapovič comparativ cu Honda CRF300L echipată cu sistemul de evacuare standard.
Toate acestea sunt completate de caracteristicul sunet profund Akrapovič.
Sistemul beneficiază de instalare simplă plug-and-play și nu necesită reprogramare a ECU-ului.
Această evacuare este destinată exclusiv utilizării pe circuit și pe trasee închise.
Este disponibil și un colector opțional din oțel inoxidabil.
Acest produs nu îndeplinește cerințele de conformitate privind emisiile pentru utilizare pe drumuri publice sau autostrăzi.