Folosind un design întâlnit de obicei în lumea superbike-urilor, acest eșapament are un manșon exterior al tobei din titan ușor și un capac final care oferă un aspect cu adevărat de curse pentru liniile „urban superbike”-ului – așa cum este cunoscut acest scuter.
Un link pipe din oțel inoxidabil completează sistemul, oferind o economie de greutate uriașă de 67,1% (3,9 kg) față de eșapamentul standard. Performanța este crescută cu +1,0 kW (1,3 CP) la 9.900 rpm și un câștig de cuplu de +1,0 Nm la 9.400 rpm, măsurate pe dinamometrul Akrapovič, comparativ cu un Dragster 200cc echipat cu eșapamentul standard.
Partea impresionantă a designului de curse este caracteristica distinctivă a suportului de toba ascuns, care este sudat pe partea interioară a eșapamentului pentru un aspect și mai curat și mai integrat în liniile motocicletei.
Dezvoltat pentru utilizare pe circuite închise de competiție, acest sistem orientat spre pistă are un sunet profund de curse și nu necesită remapare datorită instalării simple tip plug-and-play.
Acest produs nu îndeplinește cerințele de conformitate privind emisiile pentru utilizare pe drumuri publice sau autostrăzi.