Acest sistem complet este construit cu o manta exterioară și un capac din titan ușor de înaltă calitate, combinat cu un link‑pipe și ţevi din oţel inoxidabil.
Cântărește cu 3,0 kg mai puțin decât sistemul original.
În pachet este inclusă o inserție de zgomot, deoarece versiunea deschisă a sistemului nu are convertizor catalitic și este destinată exclusiv utilizării pe circuite închise sau piste.
Resonatorul este poziționat sub caroserie, ascuns de carenajele inferioare, iar toba iese pe partea dreaptă a motocicletei, integrându-se armonios cu liniile mașinii.
Sistemul este finisat cu un scut termic atrăgător, inspirat de cel de pe modelele Yamaha R6 și R1.
Pe dinamometrul Akrapovič, s-a înregistrat o creștere impresionantă a performanței: +4,3 kW (5,9 CP) la 9.700 rpm și +2,9 Nm la 5.500 rpm, comparativ cu sistemul original. S
unetul „racing” profund se potrivește perfect cu caracterul sportiv al motocicletei.
Este disponibil și un suport opțional din aluminiu, vopsit negru, pentru montaj dacă se îndepărtează suporturile pentru pasager.
Acest produs nu îndeplinește cerințele de conformitate privind emisiile pentru utilizare pe drumuri publice sau autostrăzi.
Vezi mai mult
Informatii conformitate produs