Aceasta este o evacuare complet nouă, proiectată de la zero și construită folosind materiale ușoare, testate în competiții.
Un manșon exterior al tobei din fibră de carbon, un scut termic și o clemă tot din fibră de carbon, un capăt din titan, un colector din oțel inoxidabil, un rezonator și o țeavă de legătură, împreună cu un suport al tobei din aluminiu acoperit cu un strat negru, creează o reducere a greutății de 39,6% (3,2 kg) față de evacuarea standard.
Rerutarea alternativă a traseului evacuării o poziționează pe partea dreaptă a motocicletei (varianta standard trece pe sub motocicletă), oferind un stil mai orientat spre curse, iar scutul termic din fibră de carbon asigură protecție împotriva căldurii și un aspect final atractiv.
Oferă creșteri ale puterii și cuplului de 4,7 kW (6,4 CP) la 9.200 rpm și, respectiv, 4,7 Nm la 7.650 rpm, atunci când este testată pe dinamometrul Akrapovič și comparată cu un Suzuki GSX-8S echipat cu sistemul standard de evacuare.
Evacuarea are un rezonator în conducta de legătură, oferind riderului o experiență sonoră unică, cu un ton de cursă, puternic și expresiv, fără a compromite performanța.
Acest sistem de evacuare este compatibil cu setul original de genți laterale moi Suzuki.
La instalarea sistemului de evacuare Racing Line (Carbon) pe modelele Euro5+, martorul de verificare al motorului va apărea, astfel că remaparea ECU este obligatorie.
Acest produs nu îndeplinește cerințele de conformitate privind emisiile pentru utilizare pe drumuri publice sau autostrăzi.
Vezi mai mult
Informatii conformitate produs