Acest produs este construit folosind fibră de carbon realizată manual pentru mantaua exterioară a tobei și pentru capăt, cu o structură internă din oțel inoxidabil de înaltă calitate, inserție antifon, link‑pipe și țevi „headers”, ceea ce duce la un sistem orientat către utilizarea pe pistă, cu o greutate redusă cu 68,6% (8,3 kg) față de versiunea stock.
S-a obținut performanță maximă datorită unei configurații diferite a evacuării, care creează câștiguri de performanță pe întreg intervalul de turații peste 5 000 rpm.
Au fost înregistrate creșteri de putere de 5,7 kW (7,7 CP) la 13 200 rpm și un cuplu suplimentar de 7,7 Nm la 6 000 rpm în testele pe dinamometrul Akrapovič, comparativ cu un Kawasaki Ninja ZX‑6R echipat cu evacuare stock.
Aspectul de curse este accentuat de eliminarea pre‑tobei; sistemul are două senzori lambda pentru a compensa acest lucru.
Sunetul evacuării este profund și tipic de curse, iar sistemul are instalare plug‑and‑play, fără remapare obligatorie, deși este recomandată pentru a obține întreaga experiență.
Opțiuni: suport de toba din fibră de carbon și link‑pipe „Track Day” (oțel inoxidabil) pentru utilizare pe circuite cu limite stricte de zgomot.
Acest produs nu îndeplinește cerințele de conformitate privind emisiile pentru utilizare pe drumuri publice sau autostrăzi.
Vezi mai mult
Informatii conformitate produs