Este un sistem complet, construit din titan de înaltă calitate și foarte ușor, și este finisat cu un capac din fibră de carbon.
Colectoarele sunt optimizate pentru a crește performanța.
Acest sistem orientat către pistă se concentrează în special pe reducerea greutății și creșterea performanței, oferind un sunet specific „racing”.
Materialele testate în curse duc la o reducere a greutății de 52,6% (‑ 4,7 kg) față de sistemul de serie.
Creșterile de performanță sunt de + 5,2 kW (7,1 CP) la 14.000 rpm și + 2,7 Nm la 6.000 rpm, conform testelor pe dinamometrul Akrapovič.
În timpul dezvoltării, inginerii s-au axat pe răspunsul accelerației și pe manevrabilitate, pentru un sistem destinat exclusiv utilizării pe circuite închise.
Remaparea ECU‑ului este obligatorie pentru performanță optimă, răspuns la accelerație și durabilitate.
La instalarea acestui sistem pe motociclete Euro5+ (cu 2 senzori lambda), poate apărea martorul „check engine” din cauza unei abateri față de parametrii convertizorului catalitic original.
Acest produs nu îndeplinește cerințele de conformitate privind emisiile pentru utilizare pe drumuri publice sau autostrăzi.
Vezi mai mult
Informatii conformitate produs