Benelli Benelli Leoncino Bobber 400

Benelli
28.748,36 Lei
5.590,00 EURO

Eligibil RABLA: Da

An model: 2025

Doresc:

Informatie:  Pretul in LEI afisat mai sus este calculat la cursul BNR+1% de astazi.

Te ajut cu drag!: Bucuresti: Adi 0771 236 236 Cluj: Isti - 0773 380 567 / Aron - 0774 032 662

MotoMagia Sarbatorilor de Iarna:

Culoare: Onyx Grey

Status: In stoc

In stoc
Limita stoc
Adauga in cos
Cod Produs: LBobber400-25-3
  • Descriere
  • Video (1)
  • Specificatii Tehnice
  • Review-uri (0)

Marca Moto/ATV: Benelli

Model Moto/ATV: Leoncino Bobber 400

CC: 400

 

Benelli Leoncino Bobber 400 – Stil bobber italian, spirit cruiser pur

 

Familia Leoncino este una dintre cele mai emblematice din gama Benelli. Odată cu lansarea noului Leoncino Bobber 400, gama se extinde către un nou concept născut în Centro Stile Benelli, acolo unde designul italian se întâlnește cu stilul power cruiser.

 

Rezervorul de 15 litri, cu trăsăturile tipice Leoncino, conferă motocicletei un profil jos și agresiv. Formele sculpturale ale vehiculului sunt puse în valoare de șaua riderului, care este decuplată vizual de rezervor, iar coada scurtă din aluminiu – un concentrat de stil și funcționalitate – susține șaua pasagerului fără cadre suplimentare.

 

Anvelopele cu flanc înalt (față: 130/90 - 16”, spate: 150/80 - 16”) și oglinzile bar-end accentuează robustețea și stabilitatea, specifice stilului bobber. În același timp, suportul pentru număr montat jos și farul LED subțire oferă un aspect compact – cu o lungime totală de 2.170 mm și un ampatament de 1.520 mm.


 

Design cu personalitate – primul V-Twin Benelli

 

Un element definitoriu în designul modelului Leoncino Bobber 400 este filtrul de aer plasat pe partea dreaptă, un detaliu distinctiv care amintește direct de lumea power cruiser-elor. Acest element tehnic are un rol important în exprimarea atitudinii curajoase a primei motociclete Benelli echipate cu un motor V-Twin la 60°.

 

Această unitate propulsoare – primul V-Twin din istoria Benelli – se integrează perfect într-o motocicletă compactă și esențializată, devenind un element central în design. Capacele cilindrilor sunt prevăzute cu aripioare de răcire, care oferă un aer clasic unui motor răcit cu lichid, construit după cele mai moderne tehnologii.

 

Motorul are un alezaj de Ø60 mm și o cursă de 68 mm, cu o cilindree de 384,5 cmc. Fiecare cilindru este turnat din aluminiu și separat de blocul motor. Filtrul de aer stilizat trimite aer proaspăt într-un corpus de accelerație Ø29 mm, conectat direct la canalele de admisie unde se află și injectoarele.

 

Cu trei senzori de oxigen integrați în sistemul catalitic de evacuare, motocicleta respectă standardele Euro 5+. Motorul dezvoltă 26 kW (34,5 CP) la 8.000 rpm și un cuplu maxim de 36 Nm la 4.500 rpm, livrând puterea către roată printr-o transmisie pe curea.

 

 

 

Confort de croazieră și siguranță sporită

 

Pentru o experiență plăcută în ture lungi, motocicleta dispune de o șa lată (730 mm), comenzile sunt poziționate înainte, iar ghidonul este amplu – rezultând într-o triangulație relaxantă, perfectă pentru drumuri line și curbe largi.

 

Pentru o experiență completă, motocicleta este echipată cu un display color, circular, cu informații bine organizate. În ceea ce privește siguranța, sistemul TCS (Traction Control) este ușor de activat/dezactivat direct de pe comutatorul din dreapta.

Vezi mai mult

Tip Moto: Cruiser

Alege-ti motocicleta Benelli mult visata si beneficiezi de::  
 
Discount lifetime la echipamente si accesorii
Voucher cadou pentru echipamente si accesorii
Numere provizorii incluse
Posibilitate buyback
Consiliere gratuita in alegerea motocicletei, accesoriilor si echipamentelor
✅ Consiliere gratuita privind solutiile de plata (finantare - leasing, rate persoana fizica)
Garantie producator + posibilitate de extra garantie

ℹ️ Beneficiile enumerate mai sus, exceptand Garantia producatorului si Consilierea, nu sunt disponibile la achizitia prin Programul RABLA.


 

Informatii conformitate produs
Motor

 
Tip          Bicilindric în V la 60°, 4 timpi, 8 supape, răcire pe lichid, arbore cu came în cap (SOHC) cu contralber de echilibrare..
Cilindree    384,5 c.c.
Alezaj x Cursa Ø60,0 x 68,0 mm

Raport de compresie

11,8:1
Putere nominala    26,0 kW (35,4 Cv) @ 8000 rpm
Cuplu maxim 36 Nm (3,67 kgm) @ 4500 rpm
Lubrifiere Lubrifiere fortata cu baie de ulei umeda
Alimentare cu combustibil Injecție electronică cu corp de accelerație de Ø 29 mm
Sistem de evacuare Converter catalitic si 3 senzori de oxigen
Certificare Euro 5+
Ambreiaj Ambreiaj multidisc, umed, cu asistență servo
Cutie de viteze 6 trepte
Transmisie finala Curea de transmisie


Sasiu

 
Cadru Dublu cadru cu tuburi și plăci din oțel
Suspensie fata Furci upside-down de Ø 35 mm.
Cursa suspensie fata 125 mm
Suspensie spate Braț oscilant cu dublu amortizor.
Cursa suspenise spate 65 mm (Cursa roții spate: 100 mm)
Frana fata Disc flotant unic de Ø 300 mm cu etrier radial cu 4 pistoane și ABS.
Frana spate Disc unic de Ø 240 mm cu etrier flotant cu un piston și ABS.
Roata fata Jantă și butuc din aluminiu turnat
Dimensiuni roata fata 3,00” x 16”
Roata spate Jantă și butuc din aluminiu turnat
Dimensiuni roata spate  3,50” x 16”
Anvelopa fata 130/90 - 16 M/C (67H)
Anvelopa spate 150/80 - 16 M/C (71H)


Dimensiuni
 
Lungime 2170 mm
Latime fara oglinzi 800 mm
Inaltime fara oglinzi 1090 mm
Inaltime sa pilot 730 mm
Ampatament 1520 mm
Garda la sol 165 mm
Greutate in stare de mers 180 kg
Capacitate rezervor 15 L
Rezerva  2 L

Daca doresti sa iti exprimi parerea despre acest produs poti adauga un review.

Review-ul a fost trimis cu succes.

Compara produse

Trebuie sa mai adaugi cel putin un produs pentru a compara produse.

A fost adaugat la favorite!

A fost sters din favorite!